* De Speld
afstudeerproject bij De Speld
De Speld is het toonaangevende nieuwsplatform voor satire in Nederland. Met maatschappelijk relevante content bereiken ze hiermee dagelijks miljoenen mensen om ze te vermaken, aan het denken te zetten en in beweging te krijgen. 
Afgelopen vijf jaar hebben ze voor de mooiste merken branded content mogen ontwikkelen. Ook deze content schuurt, ontregeld, maakt vreugde en houdt de lezer scherp. De Speld en Partners heeft satire (humor met een boodschap) om weten te toveren van het doel naar het middel. Nu vijf jaar later gaan ze deze expertise breder inzetten voor communicatie van bedrijven buiten het eigen platform om zo actuele, vermakende en algeheel impactvolle campagnes af te leveren.
De knapste koppen, copy humor en maatschappelijke scherpte voor een impactvolle campagne. Whitelabel van De Speld/De Speld en Partners. Satire voor de massa.
Visie

De Speld en Partners is met Mark een nieuw geluid in het Nederlands advertentielandschap. Als expert op het gebied van humor, satire en het voorhouden van een spiegel voor de maatschappij werken we aan communicatie en campagnes buiten eigen platform om zo actuele, vermakende en algeheel impactvolle campagnes af te leveren en zo de wereld een stukje leuker, dan al niet beter te maken.
Missie
Met Mark worden de beste en meest gedurfde koppen en teksten geschreven, zoeken ze de juiste toon en onderwerpen en worden de meest originele, maar toch héél herkenbare ideeën bedacht om zo een boodschap om te zetten tot actie bij de doelgroep. Satire voor de massa.
Video:
Script: Jop Eikelboom, Mathijs van Rumpt, Roos Lust, Jerome Kuijken, ik
Shots & edit: De Speld, Casper Steenbergen, ik

Bedankt aan degene werkzaam bij deze bedrijven voor de constante support, informatie en feedback op dit project! 
Back to Top